Nedräkningar

Då är det snart bara en vecka kvar tills matchen mot mitt fd. lag FBI Tullinge och självklart börjar det kännas i magen. Det känns som om hela Tullinge pratar om den här matchen, antagligen för att så fort någon träffar mig så frågar dom hur det kommer gå osv. Så antar att det är med mig dom pratar om matchen med och inte med några andra, eller jag vet inte. Fast det känns som om att det är något på gång och så är det ju också, kan inte sluta tänka på den matchen känns det som.
Kommer finnas mycket kännslor inom mig den matchen och jag är så sjukt laddad redan. Fast nu gäller det att inte bli övertaggad bara för att kan jag hålla mig lugn så kommer allt gå strålande.

Nedräkningen kommer börja lite smått på Torsdag då det är en vecka kvar till matchen men fram tills helgen är det mer Fokus på Hagunda än vad det är på Tullinge. Självklart kommer jag ha Tullingematchen i huvudet, men det har jag haft hela säsongen så det är inge speciellt med det förens efter helgen.

men för er som inte vet:

IBK Handen vs FBI Tullinge, Torsdagen den 3e December 19.30 i Torvallasporthall

Efter att HELA Balrog gick ner till Div.2 för att soppa till Bajen men fick själva stryk med två bollar är bara patetiskt, och tänker inte lägga ner mer tid på att förklara hur patetiska Balrog är så att det får jag väl ta nästa gång det händer något med Balrog. Min kännsla är att det lär bli snart hur som helst...

Nu tänkte jag bara göra lite reklam för VÄRLDENS BÄSTA tv-serie. How I Met Your Mother, följ Barney Stinsons blogg på denna länk:

Kommentarer
Postat av: Alla kluibbar som har varit bra är inte det längre

tror på en seger för dig mackan! Ni kommer föra matchen och även vinnan den! dock kommer resultatet bli jämnare än spelet, typ 6-4 till er.

2009-11-24 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0