Vart spelar man nästa säsong?

Om två veckor så är jag klubblös och jag vet inte alls vart jag ska spela nästa säsong. Finns inte så mycket att göra mer än att vänta tills man får det bästa erbjudandet och sen skriva på. Alltså, jag har självklart allternativ redan nu, men vill först se vad som händer nu när kontraktet går ut om någon annan visar intresset då också.

Ska bli en intressant tid nu närmsta månaden och se vad som dyker upp.


Nu vet jag att vissa kommer skriva massa grejer om att jag skulle vara kass och värdelös,
men man är inte bra i allas ögon, det får man leva med. Så länge klubban man spelar för tror på en och man motsvarar förväntningarna så ser jag inga problem med att folk tycker att jag är bäst eller att jag är överskattad. Helt upp till er, men håll det för er själva...


Nu ska jag ut och springa lite och sen blir det hem till köket och laga en god middag och fixa lite paj till efterrätt =). Ska bli sjukt nice faktiskt!

Ha en bra helg så hörs vi imorgon efter att vi spelat klart turnerningen i Täby.

Kommentarer
Postat av: Greger

Hörde att du fått erbjudande från schweiz, är det verkligen sant, trodde att du var klar för AIK.

Bäst att klubbarna sätter fart och skriver med dej.

Lycka till och hälsa till mej i TV

2009-05-16 @ 00:16:34
Postat av: salem suporter

vore det inte roligare att stanna i salem ett år till och se hur långt ni kan gå nästa år???

2009-05-16 @ 13:37:18
Postat av: Anonym

haha vart ha du hört dem där rykterna greger?

Det var bland värst jag hört! Mackan kommer troligtviss att skriva ett kotrakt med tullinge men sedan göra en utlånnig till salem precis som tidigare (mitt tips)

2009-05-16 @ 15:35:35
Postat av: Greger

Kan tyvärr inte yppa något om mina kontakter i innebandyvärlden, att Mackan är draftad för ett schweizist lag är helt klart, men jag tror att hjärtat bultar för mycket för FBI, hoppas det.

Ta vara på denna jättetalang och skriv kontrakt snabbt.

2009-05-16 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0