Stek och övergång

Helt underbart väder och här sitter man och steker på balkongen samtidigt man sitter och tar en överblick på truppen vi har till FBI Tullinges HJ nästa säsong och vad som kanske behövs få in eller vad vi har mycket av. Ju mer jag sitter och funderar på detta så känner jag ännu mer längtan till vintern då det är fullfart i alla innebandyhallarna runt om i sverige. Kanske låter lite konstigt då man sitter utan tröja och svettas järnet på en uteplats i södra stockholm och ser över den långa utsikten, men är man innebandyälskare på allvar så är man. 

Carlgren från Falun väljer nu att gå till Warberg för fortsatt utveckling i sin karriär. Personligen tycker jag att han borde stannat kvar i Falun och fått mer rutin av att vara tongivande på backsidan i ett SSL lag istället för att ev få bänken i Warberg titt som tätt. Men bara önska killen all lycka och hoppas det går lika bra som han hoppats på, fast det är klart. Skulle man själv få erbjudande från Warberg så är det klart att man skulle gå, skulle inte vara många som kan tacka nej till det. Eller har jag fel?

Smidigt värre så måste man nog ta och luta sig tillbaka med en stor kall Cola i handen och njuta lite granna. Sen blir det upp till golfbanan som vanligt =)

Ha en fortsatt skön dag mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0