Idag så kommer lottningen

Idag kommer den offentliga lottningen till Div.1 och det ska bli oerhört intressant vilket lag som får platsen i Div.1 Mellersta och liksom de övriga lagen som får spela Div.1 Norra.
Jag tror på Hässelby i Mellersta, vet inte varför men det känns så på någotsätt.
Nu är det bara vänta tills den kommer upp, men ett som nästan är givet är att FBI Tullinge hamnar i Norra. Någonting annat skulle vara ett mirakel eller aa, något i den stilen. Fast vet att många i Tullinge skulle trivas bra i norra så det spelar inte så stor roll skulle jag tro.

Snart blir det en runda på golfbanan igen och sen ikväll är det träning i Tullingehallen. Nu ska jag först och främst se till att sätta dit polarna på banan sen blir det gå in och ta för sig på planen. För att efter träningsmatchen igår så känner jag mig faktiskt ganska het för att inte tränat med klubba på två veckor. 2+2 igår och var inne på 6mål frammåt och ingenting bakåt, hade väl en öppnande andra Assist med, men det rälnas ju inte.

Appropå Assist, jag vann tydligen något pressentkort där efter att ha svarat på lite frågor under Mitt i-finalerna i botkyrkahallen för några veckor sedan. Innebandyklubban dose it again, haha!

Nu ska jag gå och laga lite lunch. sen blir det golfbanan. =)
Hare bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Henke

Inte OK att hämta prylar hos sponsor konkurrenten.

2009-05-14 @ 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0