Frukosten äten och Rangers på menyn

Klockan ringde 06.00 Svensktid (07.00 finsktid) för en fet frukost på hotellet. Nu sitter vi i lobbyn och väntar på bussen som ska transportera oss vidare till matcharenan där vi kommer göra allt för att ta tre poäng till och ta ledningen i gruppen.
Kommer inte hinna skriva så ,ycket mer nu för att bussen är på ingång, men här är start uppställnngen i matchen mot Rangers:

Hampus

1.Tobbe        Mellis

Keith  Jonte  Derek


2.Mange         Sturk

Dennis  Adde  Viktor


3.Tom  Matte   Jeppe

Återkommer med bilder, intervjuer och referat när vi kommit tillbaka efter matchen!

// Mackan

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Kom igen Tullinge!!!! Nu väntar jag på resultat!!! Håller tummarna!! Matchen borde vara slut nu.

2009-05-09 @ 09:29:59
Postat av: Bröllopsfixaren

Jag vill göra dej uppmärksam på min bröllopsblogg ifall du missat den,

startades för 5 dagars sen och har redan haft flera tusen besökare.

Min sambo och jag har inte råd med vårat drömbröllop hur vi än vänder och vrider på ekonomin så finns det inga pengar övers att lyckas med bröllop så vi startade ett socialt experiment och hoppas på svenska folkets stöd att få våran dröm att gå i uppfyllelse. redan nu har företag och privatpersoner från hela sverige hört av sej och vill göra sitt.



nu hoppas jag på din hjälp.

kanske en länkning eller lägga till mej via bloglovin?

om du inte har möjlighet med mer?

många bäckar små som man säger ju mera man syns desto mera uppmärksammas man..



ha en underbar helg och hoppas på ditt stöd



kram

2009-05-09 @ 09:46:36
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Mamma Mia

GRATTIS igen.

2009-05-09 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0