ALLA Slutspelsmatcher idag!

Några riktigt intressanta matcher idag måste jag säga. Finns en del man ska hinna med att se, men tyvärr hinner man ju inte med alla.
Men de här är  ALLA dagens Slutspelsmatcher i Stockholmsområdet. Både Mitt i Cupen och SM.

09.00 AIK - Huddinge IBS,  Torvalla Sporthall (Mitt i Cupen, Kvartsfinal, HJ)
10.00 Hammarby IF - Täby IS(B), Hässelbyhallen (Mitt i Cupen, Kvartsdinal, DJ)
10.40 Älvsjö AIK - Kungsängens IF, Torvalla Sporthall (Mitt i Cupen, Kvartsfinal, HJ)
11.40 Vendelsö IK - Järfälla IBK, Hässelbyhallen (Mitt i Cupen, Kvartsdinal, DJ)
12.00 Innerstadens IK - Täby IS, Viksjö Sporthall (Mitt i Cupen, 16delsfinal, P95)
12.20 Sundbybergs IK-  Järfälla IBK,Torvalla Sporthall (Mitt i Cupen, Kvartsfinal, HJ)
13.10 FBI Tullinge - Värmdö IF, Viksjö Sporthall (Mitt i Cupen, 16delsfinal, P93)

13.20 Täby FC - Huddinge IK, Hässelbyhallen (Mitt i Cupen, Kvartsdinal, DJ)
13.30 Skogås/Trångsunds IBK- Tyresö Trollb., Skogsängshallen (Mitt i Cupen, 16-delsfinal, P94)
14.00 Hässelby SK - Tyresö Trollb., Torvalla Sporthall (Mitt i Cupen, Kvartsfinal, HJ)
14.10 AIK - Älvsjö AIK, Skogsängshallen (Mitt i Cupen, 16delsfinal, P94)
14.20 AIK - Rotebro IS, Viksjö Sporthall (Mitt i Cupen, 16delsfinal, P93)
15.00 Täby IS - Högdalens AIS, Hässelbyhallen (Mitt i Cupen, Kvartsdinal, DJ)
15.10 Sköndals IK - Kungsängens IF, Skogsängshallen (Mitt i Cupen, 16delsfinal, P94)
15.40 Vendelsö IK(A) - Åkersberga IBF, Viksjö Sporthall (Mitt i Cupen Kvartsfinal, P92)
16.50 Bele Barkarby IF -Högalids IF, Viksjö Sporthall (Mitt i Cupen Kvartsfinal, P92)
17.00  AIK - Storvreta, Solnahallen (SM Semifinal 1)
17.00 Älvsjö AIK - FBI Tullinge, Skogsängshallen (Mitt i Cupen, Kvartsfinal, F92)
18.00 Balrog Botkyrka IK- Täby FC, Viksjö Sporthall (Mitt i Cupen Kvartsfinal, P92)
18.10 Täby IS - Sköndals IK, Skogsängshallen (Mitt i Cupen, Kvartsfinal, F92)
19.10 Vendelsö IK(B) - Hässelby SK el. Töjnan IBK, Viksjö Sporthall (Mitt i Cupen Kvartsfinal, P92)

Välj ut de du vill åka och kolla på! Finns hur mycket innebandy som helst idag! =)
(Dom i tjock text är dom jag rekomenderar)

Jag själv kommer nog flänga runt en del ska jag nog berätta, men aa, har ni tur/otur så ses vi i en hall idag.
Mer skriverier kommer senare under dagen!!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Haha... du är helt otrolig!

När man tröttnat på att ens försöka kolla in stockholminnebandy.nu så ploppar du upp med ett helt batteri med goa matcher att titta på!

Tack för det, själv blir det Viksjö mellan 11-15.30 sedan Solnahallen 16-20. Därefter lär jag vara både trött och hungrig. Ha en bra dag!

2009-03-29 @ 09:16:28
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: mister micke

Tack mannen hoppas att du får ha det bra. Stockholm innebandyförbund är inte bra nej.

2009-03-29 @ 09:49:54
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0