TT är starka

Tyresö ångar på i Kvalserien till SSL och Mullsjö har två "stora" förlustar på rad. Visste att TT var heta och har ett bra lag, men såhär bra?? Oj, det visste jag faktist inte om... Men om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att det vore pinsammt om TT gick upp, inte direkt ett lag som man hade trott sig se i SSl lixom, men hallå. kul med nya lag.

Balrog vann sin första match mot Täby, och ja, jag trodde på Täby kross som så många andra, men som jag sagt SÅ MÅNGA GÅNGER FÖRR.... Utan pascal Nieth så skulle aldrig Balrog klara sig till slutspel och inte heller vinna mot Täby. Pascal Nieth och Ramsin är SSL's två bästa målvakter där Nieth nu har övertaget.
Men dock tror jag fortfarande på Täby i denna serie, men man vet aldrig. Kan dom förlora en så kan dom förlora tre.

Spelade säsongens sista match idag, fan va trist att det redan är över... Det blev vinst mot Bele Barkarby och Robin Avellan med 5-7 på bortaplan och detta med årets kastrulldommarpar. Tycker faktist lite synd om Bele som får så sjukt mycket emot sig sista 15... Men det är klart, som man bäddar får man ligga, men hallå, såhär illa kan man inte ligga!
Jag slutade på 29p på 17matcher (19+10) och 20utv min. Helt okej som back, men betydligt mindre än vad man var van att göra på en säsong med juniorbandy, haha.. då kunde det sluta upp mot 90-100p på en säsong, men aa..

Ser redan fram emot att sträva mot stjärnorna nästa säsong och ska ge allt för att nå toppen.
Nu när man är tillbaka skadefri så ser det lovande ut hoppas jag! =)

Sen måste jag faktist berömma Nieminen som håller sig lugn hela matchen idag, trotts att hans Kolegor i belebåset inte kan göra det. Bra Martin! =)
Sen vann jag Blogg kriget... Lite för enkelt kanske, man iaf :)

Kommentarer
Postat av: jokie

TT är värda en plats i SSL.. Spelar på en blandning på unga hungriga och lite mer rutinerade..

2009-03-15 @ 22:27:47
Postat av: ...

förstår inte hur du kan tycka att neith är så jävla bra.... förstår dig inte!

2009-03-16 @ 12:35:10
Postat av: Anonym

Får la hoppas på att vi båda håller oss friska inom skadeområdet!

2009-03-16 @ 13:58:47
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

90-100 pinnar på en sesse hah värsta jag hört, inte du globex

2009-03-16 @ 15:29:47
Postat av: Han med koll

Han gjorde faktist 114p förra säsongen om jag läste rätt i hans bok han hade förra säsongen. Allt detta på 52matcher, så det är kanske inte så imponerande som det låter, men hallå, han är back så det är ganska bra iallafall.

2009-03-16 @ 15:53:29
Postat av: Adam W

Aldrig 90-100 poäng. spelade i samma lag max 20!

2009-03-16 @ 20:27:50
Postat av: Adam W

Kom på att de inkluderade en del spel i HUE. så 90 poäng kanske gjorts med tanke på kvaliten i den serien ;)

2009-03-16 @ 22:09:08
Postat av: TT

På vilket sätt vore det pinsamt om TT gick upp?

2009-03-17 @ 00:28:28
Postat av: innebandyklubban.blogg.se (Mackan)

TT må ha ett bra lag på pappret, men de känns inte som ett lag för SSL.. Har förra säsongen precis börjat se dom sopm ett div.1 lag, vet inte om föreningen är redo för detta.

2009-03-17 @ 00:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0