Sporten ger IB för lite tid!!!!

Slutspelet är i fullgång och det har varit en tajt omgång 2 i kvartsfinalerna, med två sudden segrar och en tajt match och en större seger av storvreta.

Men vad får innebandyn för tv-tid på Sporten? Nästan ingenting, det känns ungeför som om dom gör allt för att slippa den, men nu är dom tvugna att visa något så då tar dom upp en litet snabbt reportage där ifrån utan intervjuer eller något.
Borde man inte kunna ha en kamera på alla matcher för att kunna göra något seriöst reportage efter varje slutspelsmatch i SM. Men nej, Basketen och handbollen ska till och med ha mera tid och seriösare inslag än Innebandyn. Visst att Hockeyn har det just nu, men hallå, vem i Sverige bryr sig om Basketen????

Här är SVT's inslag om Innebandy igår:



Sen kan ni jämnföra med Basketens reportage igår på samma kanal och samma sportsändning:


Känns det inte så som jag beskriver det?

Satt och åt lunch med brorsan idag och då såg vi plötsligt någon gå på ett av taken (30m över marken) mitt emot oss och då säger brorsan att det ser ut som Balrogs fd. tränare, Bruno Lundberg. Vet dock inte om det var det, men galet likt var det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag har fått en del frågor. Men publicerar dem inte som kommentarer än. För jag ska lägga ut frågor och svar i ett nytt inlägg om några dagar.

2009-03-17 @ 14:47:29
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0