Lördagsmorgon

Nu var det morgon och jag har precis kommit in igen efter en 45minuters juggingtur så här på morgonkvisten. Klev utanför dörren  06.45 och sprang runt tullinge och lite här och där.
Kändes skönt att få morgonens friskaluft i lungorna såhär innan match... Det kan nämligen vara så att det är min sista match på hemmaplan med Salem idag, då jag går tillbaka till tullinge direkt efter säsongen. Sen får vi se vart jag hamnar nästa år. Men idag är det Sundbyberg som kommer på besök och det lär bli runt 200-pers idag om inte mer, så det blir kul.
Vet inte riktigt vad vi ställer för lag på banan idag, men det ska bli kul att se våra två 94or spela lite iallafall...

 
Marcus Engberg, André Lindman, Marcus Magnusson (jag)
A-lagsmatch i FBI Tullinge 2004

Vet att det går rykten om vart jag ska spela nästa säsong, men jag kan lugna alla med att säga såhär: Allt fokus är på Salem de sista två matcherna, sen får vi se vart livet beger sig i får riktning.


Till min tränare i Salem, Martin Niemingen... Om det är ett blogg-krig du vill ha så, bring it on !  =)
Kan ta upp reglerna idag efter fajten coach!


Det blir inte så mycket mer skrivandes så här nu på morgonen då jag måste få nått käk i mig och packa, sen är det friidrott och grejer på tv innan jag åker!

Men vill bara skänka ett tack till Henke som ville gästblogga och gjorde det med bravur! Riktigt bra skrivet och du är välkommen tillbaka igen!

// Mackan

Kommentarer
Postat av: Salemfan

När kommer du spela med ett SSL-lag? Har du fått några anbud än?



Med den höga nivå och talang du har så borde det vara dags snart. Du stänker ju in massor av mål i Salem!!

2009-03-07 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0