Innebandy på Web-TV

Så var det äntligen dags för Nynäshamn att stå för sina löften. TV Nynäs har nu sett till att få igång sin hemsida där dom nu bland annat har börjat lägga upp Nynäshamns IBK's matcher i Div.3 Herrar. Först ut på sidan var NIBK - Sköndal... Snart så kommer väl våran match upp också får jag hoppas! =)

TV Nynäs

Matchsändningen ser ut på följande sett...

*Sponsorer pressenteras
*Studio Nynäs Innebandy
*Sponsorerna igen
*Första halvlek startar med en pressentation av båda lagen.
Osv....

Inte världsklass i sändningen, men dock ett positivt intiativ av Nynäshamn!


AIK vann idag som jag hade trott också, men dock lär man få se upp för Täby i Semifinalen... För att där lär dom nog stöta på varandra igen. Riktigt kul, men roligare om dom möts i Final!
Matchen avgörs pga utvisningar som jag förutsåg också. AIK drar ifrån i spel 5mot3 och 5mot 4, sånt som måste sitta om man ska nå final.

Grattis AIK, men Täby är fortfarande större Favoriter!

Gästbloggaren kommer pressenteras när han skickat sin text till mig, hoppas han levererar! =)

// Mackan

Kommentarer
Postat av: Henke

Och vi möter Nynäs damer matchen efter, men får ingen TV tid :(

2009-03-06 @ 13:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0