Hedrade avlidne Viktor Wendell under matchen

Gårdagens borta match i Jakobsbergssporthall inleddes med en TYST-minut för Bele Barkarbys Viktor Wendell som tragiskt gick bort i fredags. Salems IF bar svarta sorgband för att hedra Viktor och jag hoppas att det är många andra lag som också gör detta. För att när sånt här sker så kan man inte bara tänka på sig själv, för då är innebandyn plötsligt inte så viktig längre!
Jag har själv spelat mot Viktor 15-20 gånger och han har alltid varit en schysst kille som man kunnat snacka och skämtat med på planen, och aldrig några hardfeelings efter hårda dueller.

Jag lider verkligen med hans familj, vänner och lagkamrater!
R.I.P Viktor!



Tänkte sätta mig och göra en liten smmanställning av talanger i sthlm-området som vi kommer få se i SSL om några år enligt mig. MEN detta får vänta en stund till, kanske dyker upp lite senare under dagen.

Just nu är det arbetssökandet som tar den mesta tiden. Så lite tålamod mina vänner!
(har någon nått ledigt jobb att tipsa om är ni jätte välkommna att skriva det i en kommentar)

// Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0