GRATTIS BALROG!

Grattis Balrog! Tydligen har tränarbytet och alkoholförbudet gjort sitt och nu har dom slagit ut det laget som är kända för att vara "oseriösa" (fast det är dom inte enligt dom själva). Jag trodde stenhårt på Täby iår, men gud, nu blir man ju imponerad av Balrog som slår ut självaste seriesuveränen Täby.
Måste erkänna att jag hade fel, men hallå, vem hade förväntat sig detta?

Nu lovar jag att åka och se Balrogs matcher i semifinalen (som spelas i sthlm), OM jag inte själv har träning.
Ska strax sätta mig ner och lira lite Gura, och mysa lite hemma.

Imorgon är det firande av Seriesegern och div.1 platsen med FBI Tullinge inne i Stan.

Hörs!


Hur ofta ser man detta? En tjej som zorrar in en kasse under match...

Kommentarer
Postat av: Thom

Vad krävs för att vara seriesuverän?

Att komma 2:a i serien, tydligen.

2009-03-20 @ 22:37:26
Postat av: L

Hur ofta ser man ens att en kille gör zorro mål??? =) rikgit snyggt av henne iaf

2009-04-03 @ 00:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0