Det Ryktas Om... v.12

Då var det dags igen för "Det ryktas om..." och åter igen är det mycket om Stockholmslagen som kommer tas upp. Denna punkt i veckan har blivier väldigt uppskattad av många på så kort tid och vuxit fram som det inlägget som lockar mest besökare varje vecka.

Det ryktas om... (v.12)
...att Bruno Lundberg har varit i konflikt med Balrogs Styrelse väldigt länge
och att Styrelsen bara väntat på det minsta lilla för att kunna ge honom sparken som Tränare. När en viss "stjärna" i laget plus några spelare dessutom säger till styrelsen att dom inte vill ha kvar honom så dröjde det inte mer än 5minuter så var han sparkad.

...att Balrogspelarna fårr krog utegånsförbud och Alkoholförbud under slutspelet. Tydligen ska det vara en "hård" order från ledningen.

...att Täbyspelarna inte alls har samma hårda krav. För att efter fredagens första kvartsfinalsförlust så syntes Danne Dalbjer galet full (i samma t-shirt som förra veckan) på en innekrog vid Stureplan och även några andra spelae syntes ute sent. Kanske är det därför man har 0-2 i matcher i baken? Men kommer Caperios ledning reagera... Nej, jag tror inte det.


Nämner det ännu en gång, det är ni själva som avgör hur mycket sanning det ska var i detta.



David Gillek är klar för AIK. Hur ska jag nu hantera detta då jag inte är Gilleks största fan direkt, men är man AIKare så måste man väl börja acceptera honom. Kanske kan det bli så att han byter lite spelstil nu när han får landets bästa spelare omkring sig på heltid och inte bara i Landslaget.
Ska bli intressant, men hade hellre sett honom i Storvreta, men men...Välkommen till Gnaget!

Kommentarer
Postat av: Henke

Well, när "hat"spelare ansluter till AIK får man acceptera läget först, sedan bygga en ny relation till spelaren.

Hade liknande med Egbrandt innan han kom till AIK, mötte honom i en match i Falun för nåt år sen o jävla jidder var det på honom och sen var jag nära på att sänka han på Harry´s.

Men har helt ändrat mig nu när han spelar i AIK och visar stort hjärta för klubben.

2009-03-18 @ 14:00:07
Postat av: mister micke

Det är bara att gilla läget helt enkelt eller vad säger man?

2009-03-18 @ 15:43:57
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: Thompa

Till Henke:

Det säger väl mer om dig än om Egebrandt, när han inte tycker som mig så sänker jag honom, där hjärnan tar slut tar nävarna vid.

2009-03-18 @ 21:24:58
Postat av: aik

tuffing thompa

2009-03-19 @ 15:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0