Det ryktas om... v.11

Då var det dags för "Det ryktas om..." igen, denna onsdag blir det endast några få då jag gick ut med en förhandsvisning i söndags med ett gäng, men det blir MYCKET mer nästa onsdag då jag har haft en vecka på mig istället för 3dagar. Men hoppas ni har överseende med detta...

"Det Ryktas om..." v.11
...att Balrog måste få ihop 300 000:- innan April, annars går man i Konkurs. Stämmer detta så har Balrog lika mycket problem som Hammarby hade i Ishockeyn, och vi vet ju hur det slutade.
...att Järfällas Sebastian Gafvelin var skadad under U19 Finnkampen och därför satt på läktaren istället för att åka hem och spela SSL med Järfälla. Men om han nu var skadad så kunde han ändå inte spelat SSL matchen.. så varför klagar han och Järfälla? Ryktet säger att han bara var petad...
...att Helsingborg kommer kräva två sargvaktsmatcher av Mr. JIhde nästa säsong eftersom han inte höll det han lovade iår. Nu är iallafall inte Jihde ensam om att bryta sina löften, eller hur Martin Nieminen?
...att Caperio Täby inte kommer spela sin vanliga "arab"musik på uppvärmningen och introt under slutspelet mot Balrog, allt detta för att den musikstilen är Botkyrkas folkmusik.

Detta var veckans "Det ryktas om..." och jag ber om ursäkt för att den kanske inte var så genomtänkt och perfekt denna gång, men den blir 5x bättre nästa vecka, eftersom jag har haft mer tid på mig då!.
Glöm inte bort att allt detta är rykten och inte mina åsikter...


Tänkte ta upp mina 10 kandidater till Årets Spelare...
Kronberg, Dalen
Svensson, Warberg
Rickie, Täby
Rehn, Falun
Ramsin, Täby
Sundstedt, Täby
Djurling, AIK
Emanuelsson, Warberg
Holtz, Mullsjö
Sundbom, Täby

10 kandidater till Stadium Rookie Award
Sundstedt, Täby
Matsson, Västerås
Norrman, Täby
Gafvelin, Järfälla
Rehn, Falun
Lundmark, Umeå
Falk, Warberg
Kjellman, Warberg
Hessmer, Mullsjö
Olsen, Umeå


// Mackan

Kommentarer
Postat av: Therese

den om balrog var ju bra =)

kul med lite nyheter i innebandyvärlden. Ser fram emot slutspelet

2009-03-12 @ 09:20:28
URL: http://www.allthanderhar.blogspot.com
Postat av: Anonym

hur fan kan du också glömma världens bästa innebandy spelare

MIKA KOHONEN!!!!!! pissar på holtz upp och ner!

2009-03-12 @ 13:35:46
Postat av: M

"Det ryktas om" är ju klockrent. Roligaste läsningen på hela bloggen. Spännande att se vad som stämmer och ej.

2009-03-12 @ 13:41:53
Postat av: Det ryktas........

..om att Mackan fått anbud från 2 st SSL-klubbar inför nästa säsong. Stämmer detta.....??

2009-03-12 @ 15:50:53
Postat av: Doppsko

Sebbe Gafvelin var ej skadad.

Hans bror tränare i TT var ursinnig för att Sebbe petades.

Men Swe vann ju iaf.

2009-03-14 @ 02:53:59
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0