Balrog, hallå! Vad sysslar ni med egentligen?

Oj, nu fick man käka upp skit igen. Balrog vann IGEN, denna gång efter sudden death. Detta är helt sinnessjukt, dessutom så var Falun nära att vinna mot Warberg igen.
Imponerad av Balrog som vinner igen, och mindre imponerad av Warberg.
MEN nu är Storvreta en match från semi, det samma gäller AIK, fan va skönt!

Hur ser det ut inför tredje mötet mellan Balrog och Täby. Ska Balrog lyckas slå ut en av favoriterna trotts sin knackiga säsong. Börjar tro det nu, men ändå är det väl Täby som kanske går vidare tillslut. Vet inte riktigt längre vat jag ska tro i den matchserien.

Så frågar är egentligen, vad håller Balrog på att ställa till med!?¨


Som förklarig till Adam och andra som undrar hur jag kunnat göra 90-100p förre säsongen och säsongen innan den...
Förklaringen heter 4serier: Div.1 Herrar, Div.2 Junior, DIv.3 Junior (några matcher), Herrar Utvecklig Elit,
Dessutom spelade vi turnering.

Spelade runt 50matcher totalt och detta ledde till en del poäng för en skottglad kille =)

Kommentarer
Postat av: Undrande

Har du fått några anbud ifrån SSL-klubbar ännu? De måste vara intresserade av spelare som snittar 100 poäng per år....och som dessutom spelat i stadslagen.

2009-03-17 @ 07:54:50
Postat av: Jonte

Haha han har inte spelat i stadslagen

2009-03-17 @ 11:33:28
Postat av: Mackan

Va alla ska hålla på att diskutera mina stadslagsmeriter och ej.

Såhär var det:

Jag kom med i truppen som skulle till Jönköping och spela SM, Jag vrickade foten två veckor innan SM och började träna igen när det var en vecka kvar. Då hade tränarna ett möte med mig där de sa att om jag inte var hel så fick jag ingen plats ner till Jönköping och eftersom jag knappt kunde springa så försvann min plats till en Forward som gick ner som back, han spelar idag i Täby och gjort landslagsdebut som back. Filip Urwäder.

Men jag spelade "för SM" och var uttagen till den 20manna trupp som skulle åka.



Slut snackat om detta nu.

2009-03-17 @ 11:55:33
Postat av: Anonym

Läskigt. För mig var det exakt samma sak. Kom med i truppen, men skadade mig några veckor innan vi skulle åka och spela SM... Tyvärr tog det ett halvår att bli bra i knät för min del så en annan fick ta min plats.

2009-03-17 @ 13:33:23
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mackan!



Pratar vi P15 eller P17 för din del? Var du inte med alla tre år eller?

2009-03-17 @ 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0