AIK - Storvreta

Måste faktsit säga att jag såg det komma, men vågade inte tro på det själv. Men Storvreta vann idag och nu har man 4raka matcher mot AIK denna säsong. snacka om psykologisktövertag?
Satt inför matchen och sa att jag hoppades att Koffe kunde komma upp i normal standard i och lyfta sitt AIK men han var lojj och lat vid flera tillfällen och några av dom ledde till mål. Jag tycker att Koffe är ett självklart val i landslaget, men att man ger han en 4a i betyg idag på innebandymagazinet måste vara för att vara snäll. Han ska ha Max en 3a men skulle inte bli arg om det stod en 2a.
Nu tror jag inte att Koffe kommer göra en likadan insatts borta mot Storvreta, men men...

Go Koffe, du kommer tillbaka !! =)

Kommentarer
Postat av: Marie Nygren

Haha... ja du Mackan, jag hade inte kunnat skriva bättre själv. Satt hela första perioden och funderade på varför AIK inte ville vinna matchen?? Mot Storvreta kan man inte ställa in skorna på planen och tro att det är klart. Hårt arbete och en j-kla vilja är vad som krävs och det plockade AIK och koffe fram allt för sent och dessutom i powerplay :-(

Nåja, jag sitter i deras sekreteriat nästa hemma match också och då förväntar jag mig mer vilja och kämparglöd från samtliga i AIK-ställ.

Ha en bra vecka (hur många timmar i hallarna blev det?)

2009-03-30 @ 10:28:36
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Mackan

Tiden i hallarna vart väl 7timmar ungefär.. MEN sen vart det en del transporter mellan hallarna också.

2009-03-30 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0