Springsteen

The Boss är i stan igen och åter igen ska jag dra på mig mina springsteenkläder och traska iväg till en arena där han spelar inför fulla hus tre nätter på fyra dagar. Finns inget bättre upplevelse än att se Bruce Springsteen LIVE, om det finns en gud så måste han vara det alltså.

Älskar gubben och kommer trängas framför scenen imorgon och verkligen njuta av varje sekund av konserten!
Sett han ett antal gånger förut och jag blir aldrig besviken på Bossen!

The Boss is here again, don't ever leave Sweden again!


Kommentarer
Postat av: salem

the boss kommer spela på sveriges anrikaste arena STADION. så det är inte vilken arena som helst

2009-06-05 @ 17:48:34
Postat av: Chress!

Han är slut! sänd hem han igen!

2009-06-05 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0