Nu j'vlar

Idag är det galet bra väder och nu är man så galet sugen på en varm och skön golfrunda. Men jag får vänta i två timmar till innan jag slår ut på på banan tillsammans med FBI Tullinges lagkapten och fd. Schweizproffset Jacob Ericson. Kommer bli en härlig jakt för att hålla jämna steg med honom på banan då jag aldrig lyckats vara riktigt nära efter 18hål förut. Men idag blir det ändring på det hoppas jag och kommer kömpa hela vägen! =)

Annars i innebandyvärlden så händer det inte allt för mycket nu heller. Tänkte sätta mig och syna Svenska Landslaget inför kommande säsongen för att jämnföra framtiden mellan Sverige och Finland, men detta kommer upp ikväll eller imorgonbitti.

Nu blir det att laga lite mat och tagga till inför golfen!

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det ? vad har du i hcp mackan?

2009-06-24 @ 07:02:00
Postat av: Therese

hur gick det i golfen mot Jake då???

2009-06-24 @ 22:20:57
URL: http://www.allthanderhar.blogspot.com
Postat av: linus

hej

2009-07-09 @ 10:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0