Innebandyledig idag

Då var det en dag utan innebandy hade jag tänkt och därför snacka lite granna om dagens golf istället. Har nämligen inte spelat på tre veckor vilket är hel hemskt och därför gick det som det gick första 8hålen. Fast 20cm från HIO (Hole in one) på par 3, 144m är inte helt fy skam. Hur som helst så skärpte jag till mig tillslut och lyckades faktiskt sänka mig vilket var riktigt skönt.


Bilden är tagen på försäsongen...

Slutade med att man med stora siffror tillslut också som om sänkningen inte var det ända. Vann med 12slag före Kihlström och 13 före Brorsan och sen 20slag före Hellström. Kanske inte säger er så mycket men ändå, utklassning?

Nej, nu ska ja inte vara sån. Kihlan brukar faktiskt vara lika med mig om inte bättre så man får väl passa på och skriva när man vinner stort. Eller hur?

Nu blir det ta det lungt i soffan med gitarren och sen äta massor av Päronsplit. Galet gott!


Bilden är tagen fån försäsongen...

Kommentarer
Postat av: brorsan

har för mig att du missade den där birdeputten från 20cm sen.. och att det endast var din 4e seger över mig i år på typ 20-25 rundor.. !! nämn det oxå :D

2009-06-11 @ 00:19:12
Postat av: Anonym

va e det jag hör:O en put på 20 cm är i praktiken omöjlig att missa även för en taskig golfspelare, misstänker att bollen var 20 meter i från hål haha

2009-06-11 @ 16:25:02
Postat av: Henke

mkt snack om golfen.

Men banga ju ur när ja fråga... hhmmm...

2009-06-11 @ 16:51:22
Postat av: Anonym

vad har du i hcp??

2009-06-17 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0