Täby mot SSL'seger

Sådär ja.... Nu är man tillbaka efter en hel dag utan skrivande i bloggen. Vart ska man börja någonstanns egentligen, finns en del att gå igenom.

Skulle vilja ta upp en sak men dock kommer jag inte göra de då det är mindre smart att gå ut med mina tankar angående detta.. Dock är det någonting som gör mig oerhört irriterad och frustrerad!

AIK vann igår mot Warberg och Täby vann mot Jönköping. Nu leder stockholmslaget Täby SSL med 3poäng och kommer nog gå mor SSL seger. Men kommer detta Täby ta sitt första SM-Guld denna säsong. Jag tror att det blir oerhört tufft för Täbyiterna att göra det, men jag unnar verkligen de vit-blå den segern. Men först och främst ska dom möta AIK i slutspelet ( helst i Finalen). Vinner inte gnaget så hoppas jag på täby!


Det var någon som tidigare frågade om det fanns några andra än Micke Deresjö och Bröderna Ericson som presterat bra på hög nivå som är från FBI Tullinge i grunden. Här har ni en lista på en del spelare:

Jonas Steffen, fd. Balrog
Micke Deresjö, fd Haninge
Stefan Henriksson, fd Haninge
Gustaf Ericson, fd AIK
Jacob Ericson, fd Aligator Malans (schweiz)
Danne Bron Sundbom, Caperio Täby
André Lindman, Balrog Botkyrka
Henrik Talme, Balrog Botkyrka
Kristan Talme, Balrog Botkyrka


Där är ett antal av de som spelat i högstaligorna....

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv lite om juniorallsvenskan kvartfinaler

2009-01-29 @ 20:46:45
Postat av: Anonym

robert linder fd. haninge oxå

2009-01-29 @ 22:15:14
Postat av: Hans

Spelade inte Jim Erisskon och Jimmy Hellqvist i balrog ett tag?

2009-01-30 @ 23:36:14
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Mackan

Stämmer bra... Men jimmy är inte tullinge fostrad. Men det är där emot Jimpa..



Skrev att det bara var några av de tullingefostrade som spelat i högsta ligen.. Finns ett antal till spelare.

2009-01-31 @ 00:25:28
URL: http://innebandyklubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0