Svenska truppen till Finnkampen

Svenska herrtruppen till Finnkampen... Mycket unga spelare med, galet kul att se. Dock vill jag INTE se Mattsson i landslaget! PINSAMT!
Kul att se Sundstedt, Sundbom, Kim Nilsson, Hörnkvist och Egerbrandt med!  Dessutom Andreas Elf i Greåker från Norge är med, kul! =)

Målvakter

Fredrik Hörnkvist, IBK Dalen
Daniel Ramsin, Caperio/Täby FC
 
Backar
Alexander Egebrandt, AIK IBF
Henrik Olofsson, Jönköpings IK
Mattias Samuelsson, Storvreta IBK
Rasmus Sundstedt, Caperio/Täby FC
Olle Thorsell, Wiler-Ersigen, Schweiz
Mattias Wallgren, Wiler-Ersigen, Schweiz
 
Forwards
Alexander Bodén, IBK Dalen
Danne Bron Sundbom, Caperio/Täby FC
Daniel Calebsson, Floorball Köniz, Schweiz
Andreas Elf, Greåker IBK, Norge
David Gillek, Jönköpings IK
Patrik Hagberg, Caperio/Täby FC
Mattias Helgesson, IBF Falun
Christian Mattsson, Västerås IBF
Kim Nilsson, AIK IBF
Karl-Johan Nilsson, AIK IBF
Magnus Svensson, Warberg IC

Kommentarer
Postat av: Martin

Du tycker att det är pinsamt att Mattsson tagits ut till landslaget inför Finnkampen...



Kan du utveckla det lite närmare?

Jag har aldrig läst din blogg tidigare, så jag vet inte vad det är som gör att du inte tycker att han bör spela där...



Jag är dock inte förvånad över att en spelare som jagats av bl.a Warberg i 3 års tid, får chansen till spel i landslaget. Även om han spelar i SSL:s för närvarande sämsta lag...

2009-01-23 @ 14:33:12
URL: http://www.metrobloggen.se/staafen
Postat av: innebandyklubban.blogg.se (Mackan)

Okej, absolut kan jag redogöra varför jag inte tycker om att Mattsson ska med i Landslaget.



Jag har mött Västerås två säsonger irad (förra och förr förra) och han har försökt de där lilla extra hela tiden , men lyckas bara en av 10. Dom andra gångerna så tappar dom bollen och får jobba tillbaka den.

Han är överskattad och han är riktigt dålig i defensiven.

Sen att han gör poäöng då och då är för att han spelar powerplay och får gratis assister och sen sätter någon enkel boll då och då.



Dock behövs sånna spelare med, så absolut ska han spela i ssl. MEN inte i landslaget!

2009-01-23 @ 15:02:51
URL: http://innebandyklubban.blogg.se/
Postat av: Widenberg

Ursäkta. Håller med föregående talare. Tycker verkligen Matsson är värd sin chans efter hans år.



Att dominera så hårt är för ett lag som går riktigt dåliga. Varenda match jag har sätt med honom har han varit grym.



Jag är säkerligen inte ensam om att gilla hans spel.!

2009-01-25 @ 00:25:10
URL: http://fjollboll.blogg.se/
Postat av: innebandyklubban.blogg.se (Mackan)

Jag kan respektera att folk vill se han i blågult... MEN enligt mig är han överskattad och jag har mina anledningar till det.

2009-01-25 @ 02:44:26
URL: http://innebandyklubban.blogg.se/
Postat av: adde

du är bara skämmig, mattson har förtjänat platsen, du är bara avundsjuk jävla sopa.

2009-01-27 @ 22:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0