Efter en natt är tankarna utbytta

Sådär, nu har jag vaknat och alla tankar har bytts ut mot andra tankar. Ungefär så det ska vara efter en lång natts sömn, eller iaf för mig.

Idag är det möte med lagledaren för mitt lag som jag coachar, vet inte vad som står på dagsordningen men det kommer fram något under dagen ska ni se. Runt 16.00 ska jag möta Anders för detta möte och efter det blir det hem och hämta träningskläderna och dra iväg på träning. Kan inte beskriva hur j*vla match sugen jag är inför helgen! Hoppas att axeln håller hela veckan ut bara, men det gör den. Den känns bättre och bättre för varje dag som går. Dock är den inte 100% men den är nära nu, så det ska inte vara något problem!

Ny blogg design är påväg, frågan är bara när jag får den. Men det kommer en, var tålmodiga!


Jake och Kihlan mot värmdö


Återkommer om ett speciellt ämne lite senare idag innan mötet!
// Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0