Dagens SSL-Matcher

Dagens SSL matcher:

Hide-a-light Mullsjö vs AIK
Mullsjö måste se till att plocka poäng för att börja försöka gå ifrån Jönköping som är på kvalplatsen. De ligger på samma poäng men Mullsjö har 16mål bättre i målskillnad, men allt kan hända i slutet av en SSL säsong!
AIK måste vinna för att ta upp kampen med den absoluta toppen och hamna topp 4 för att då få hemma fördel i slutspelet.
Mitt tips:  4-9

IBF Falun - Järfälla IBK
Falun är så gott som klara för slutspel medans Järfälla ligger en poäng bakom Balrog som just nu har den sista platsen till kvartsfinalerna. Järfälla måste börja leverera mot de bättre lagen i serien och det kommer nog få vänta på sig. För att möta Falun i Falukuriren Arena är inte den lättaste uppgiften.
Mitt tips: 7-4



Läste på Jihdes blogg om att han ville göra om Innebandyvärlden lite granna, och som jag vart glad när jag läste det. Hade mer än gärna haft ett sådant upplägg!

// Mackan

Kommentarer
Postat av: Strellan

Ja tror att Järfälla "skräller" och vinner. Falun har bara en seger på de fyra senaste matcherna och visar inte upp nån bra form i dagsläget. Visade inte upp nåt bländande spel i de två senaste tv-sända matcherna. Håller däremot helt med dig om att AIK vinner.

2009-01-23 @ 13:21:53
URL: http://innebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0