Dagens SSL matcher

Dagens SSL Matcher ska nu tippas och från igår så fick jag med mig två rätta segrar:
Falun - Järfälla  5-4   Jag trodde 7-4
Mullsjö - AIK   3-7  Jag trodde 4-9

Dagens tippning:
Umeå City - Caperio Täby

Serieledande Täby kommer plocka hem enkla poäng borta i Umeå då Umeå har för mycket fokus på måndagens derby mot Dalen i direktsänd Tv.
Mitt tips: 3-8

Balrog - Dalen
Balrog måste nästan se till att vinna denna match men med ett Dalen med 20poäng mer på andra sidan plan blir det tungt. Men det blir nog jämnare än många tror.
Mitt tips: 5-7, Ketil Kronberg lägger in den i öppen kasse med 21sek kvar?

Tullinge - Hammarby
Tullinge har så gott som redan säkrat div.1 platsen och kommer ni se till att göra det helt säkert efter att man krossar Hammarby idag på hemmaplan.
Mitt tips: 9-3... Men skulle vilja säga 12-3


// Mackan


Kommentarer
Postat av: idah

asså hammarby ÄÄÄÄGER ;D

2009-01-26 @ 20:04:00
URL: http://haffhaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0