AIK - Storvreta känns plötsligt inte så viktig

Hej allihopa.

Igår så var det ju dags för TV match igen
och alt var bäddat för en kanon match. Jag hann som vanligt inte se mer än bara första perioden, men gud va tråkig och dålig den var. Känndes inte alls som AIK var på g eller Storvreta heller för den delen.
Storvreta hade 4.00 gånger pengarna på SvenskaSpel och det är ju ett skämt! Kunde inte göra annat än att slänga in Storvreta seger tillsammans med en B match... Det var uppenbart att Storvreta skulle vinna denna match och japp, det gjorde dom oxå!
Anledning som talade för Storvreta: 2av de senaste 3matcherna innan matchen igår hade de spelat på TV-golvet. Detta gör dessutom att AIK tappar Parkett-fördelen. 
Storvreta är dessutom hungrigare än gnaget för tillf'ället.

Så det var riktigt skönt att den satt igår!


Satt hemma hos André Lindman (Balrog B/S) igår för att lirade lite poker och snacka innebandy, det var ett tag sen vi gjorde det så det var faktist jävligt kul! Dock så vart man Tiltad efter nån timmes lir, vilket inte slutade så ljust!


Tråkigaste nyheten på oerhört länge!
Fick veta igårkväll att Beles Viktor Wendell tragiskt har gått bort i helgen efter en tragisk olycka! Vill därför att vi allihopa riktar våra tankar åt hans familj och vänner!
Detta har fått mig att få obehagliga kännslor i kroppen som säger att ett slut på livet behöver inte vara längre borta än 5sek, så till alla er som läser detta. Skänk en tanke till Viktor Wendell och hans familj / vänner denna dag och glöm inte bort att berätta för era nära och kära hur mycket ni uppskattar och älskar dom!

RIP
Viktor

Hela Stockholms Trean kommer i helgenspela med Sorgband på armen, och vissa lag kommer att visa sitt deltagande i sörjandet genom en tyst minut innan matchen.

Detta är em tragedi och absolut den sämsta starten på veckan på flera år!

Kommentarer
Postat av: Björn

RIP Viktor

2009-02-24 @ 22:59:17
Postat av: Marie Nygren

Innebandyn är stor men innebandyvärlden så liten. Något som märks när en tragisk olycka händer.

Många kände Viktor och precis som du själv säger - En varm tanke till hans familj men även till er alla som förlorat en innebandyvän.

2009-02-25 @ 07:49:56
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Lina Wendell

Hej, jag skulle bara vilja veta vilket lag du spelar i och tacka för det fina inlägget!

Ingenting kan värma i denna sorg och jag hoppas att jag och min älskade bror möts igen! Jag kommer alltid att älska dig min älskade storebror, sov gott! <3

2009-02-25 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0