Stockholms P17 Stadslag

Fick följande fråga... Vilka tror du kommer med i Stockholms Stadslag P17?... Detta hade jag tänkt svara på så enkelt som möjligt, men kommer nog inte bli så enkelt är jag rädd.


Daniel Schmidt från SSL-laget är såklart en given pjäs i årets P17 stadslag.


Målvakter
Huddinge kommer ha full utdelning på denna position. Filip Ausmaa har varit på U19 landslagsläger och kommer vara given i denna trupp, även Huddinges andramålvakt Daniel Snellman har väldigt stora chanser. Två målvakter som gör att övriga sveriges juniorer blir avundssjuka.

Utespelare
Det finns ett gäng i Stockholm som är jätte solklara och dessa är: Emil Söderström (Huddinge), Patrik Sinerius (Huddinge), Daniel Schmidt (Järfälla), Nicklas Maripuu (AIK), Oliver Borgqvist (Järfälla), Alex Kjellbris (Järfälla). Sedan har jag några personliga favoriter som bör vara en av de som är klara redan nu... Tex: Pontus Furevik (Orminge), Kevin Lieback Asp (Älvsjö), Max Öhman (Balrog), Hakim Wafa (Hässelby).

Jag har säket glömt någon solklar, men dessa är ett antal som bör ta en plats.
Vilka tycker ni är givna eller vilken spelare har jag nämnt ska bort?

Kommentera!



// Mackan


Kommentarer
Postat av: D

Andreas Lindsjöö!

spelar i hässelby back, platsar i a-laget och borde göra det i stadslaget, han pissar!

2009-02-13 @ 10:57:55
Postat av: Anonym

tycker kjerrman i balrog borde ta en plats!

2009-02-13 @ 11:56:58
Postat av: D

Tycker även att Åkersbergas Fredrik Berg har vissat sina framfötter och tagit en säker plats i stadslaget.

Dock så har inte Åkersberga inte tagit en enda poäng i år tyvärr så tycker jag dock att han är värd en plats. En grym back med ett proffsigt spelförståelse och vilket skott...

2009-02-13 @ 16:14:04
Postat av: Amatören

Albin målvakt RIG stog i Hammarby div 1 för 2 år sen

Lär vara given

2009-02-14 @ 20:57:01
Postat av: Amatören

Niklas Hedengran Järfälla SSL helt given

2009-02-14 @ 20:59:06
Postat av: Stadslag..

Va, Berg? Har pappa vart med o skrivit?

Kan väl inte vara självklart bara för Pappa sitter på förbundet?

2009-02-14 @ 21:38:20
Postat av: D

Du får tro som du vill.

Fredrik Berg har visat sina framfötter i Åkersberga även om dom torskar idag mot TT som dom gör. Han kommer vara uppe i elit om några år, tro mig!

2009-02-15 @ 13:30:42
Postat av: hacke

Håller me Wafa e solklar (;!

2009-03-13 @ 12:48:54
URL: http://betoongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0