Svar på tal!!!!! Så var tysta!

Igår fick jag jätte fel i mitt tippande och fick en del spydiga kommentarer angående detta. Har raderat en del av dom men de flesta skrev att jag borde sluta blogga och tipsa om resultat då jag suger på det och inte kan ett piss om innebandy.

SÅ VAD SÄGER NI EFTER DENNA DAGEN DA!

I fredags satt jag och skrev ett inlägg om kvartsfinalerna i juniorallsvenskan. Hade 2 fel av 2möjliga igår men en av matcherna hade jag rätt synsätt på. Men idag hade jag 2rätt av 2möliga och dessutom 3 av 4 i rätt antal mål! Så "suck on that" alla kritiker!

Jag tippade att AIK skulle få det tufft mot RIG och att RIG skulle vinna med 5-6 och mycket riktigt så vart det 5-6 till RIG!
Sedan tippade jag att Mullsjö skulle vinna med 7-4 för att de är lite hetare än varberg och mycket riktigt gjorde Warberg 4mål medans Mullsjö gjorde 9stycken istället för 7 som jag sa.

Så till alla er som tvivlar eller tycker att jag inte kan något om det jag skriver om, host*...


Huddinge förlorade idag sin borta match mot formstarka Storvreta Ungdom i sudden. Detta innebär att Tullinge är helt klara för Div.1 nästa säsong. Så underbart!!!!


Sen måste jag bara ge en känga åt Stockholms innebandyförbund...

Hur kan man låta en Dommare som är värdelös och dessutom har stort annsvar i Huddinge IBS dömma en en Junior Div.1 match mellan Balrog och Tullinge där balrog slåss med tullinge om att slippa åka ur. Huddinge och Balrog är sammarbetspartner och ¨så låter man den mest pinsamma dommaren i hela stockholms regionen dömma, Heimo Lilly.
Helt ärligt så är det bedrövligt! Hans dotter Jessica är en av stockholms mest uppskattade dommare och är riktigt duktig. Så varför kunde inte hon ta matchen istället?!?!?! Eller någon helt annan person!
Det är ju som att låta våran Jimmy Sturk som är dommare på hög nivå i stockholm dömma våra matcher där han själv är spelare!
SKÄRPNING!!!!!

// Mackan

Kommentarer
Postat av: Xerxes

Är du inte lite taskig som kallar en av dina egna för "dummare på hög nivå". Eller har du / Tullinge drabbats av någon plötslig självinsikt?

2009-02-01 @ 19:56:19
Postat av: idah

akta så marcus inte blir sur, han ka äta upp folk då

2009-02-01 @ 20:28:14
URL: http://haffhaff.blogg.se/
Postat av: Eruk

Du är helt värdelös, din jävla sopa. Din blogg är ett skämt.

2009-02-01 @ 20:53:20
Postat av: erik

varför är det så underbart att tullinge är klara för div 1 när du inte spelar i tullinge själv?

2009-02-01 @ 21:47:25
Postat av: Mackan

Jag är bara utlånad från Tullinge och återgår till tullinge nu i mars...



Och till dig som tycker att bloggen suger, varför läser du den da? Det låter ju inte direkt som om det var första gången du läste den.

Så berätta varför den suger så man kan förbättra nått istället för att klaga...

2009-02-01 @ 23:24:47
URL: http://innebandyklubban.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du platsade inte i division 2 och nu skall du gå tillbaka o spela division 1, du lär ju inte spela i tullinge nästa säsong heller.....

2009-02-02 @ 00:08:24
Postat av: mister micke

Lycka till i Tullinge. Bry dig inte Mackan om dessa som tror att dem är topp men egentligen är tå. Postad av personen som inte skriver en endaste bokstav. Ja du hur skall han kunna spela i division 1. Tro mig jag kan säga dig 2 saker. Jag såg Mackan i Torvalla mot Handen och mot Åkersberga i Tullingehallen. Mackan spelade sedan spelade han säkert ännu fler matcher men dem såg jag ej.



Utlåning behöver inte alltid betyda att man inte platsar det kan även vara för att få ny tändning. Tro mig det finns ett antal spelare som har spelat först i högre division sedan gått till lägre för att spela i en högre igen.



Eruk visa din egen blogg. Kom igen nu mannen vi vill se den.



Det är alltid lätt att skriva.



Rubriken är svar på tal!!! Så nu har någon annan förutom Mackan svarat på era tal.



Jag är också glad att se Tullinge gå upp igen. Eftersom jag känner ett antal spelare som spelar i laget. Var på Farsta-Tullinge och satt typ några centimeter från Michael Deresjö. Pratade med Miidii och hälsade på Stoffe Axelsson. Ni som var där kanske undrar varför jag blev sur. Ni kan läsa min blogg så kanske ni fattar....



2009-02-02 @ 13:24:13
URL: http://mistermicke1988.blogspot.com/
Postat av: ANAKONDAN

din jävla blazer råtta/ chingoblarren!

2009-02-03 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0