Mitt Omgångens Tips (Rättningen)

Orminge - FBI Tullinge  5-7
Mitt Tips: 5-6

Storvreta U - Bollstanäs  6-4
Mitt Tips: 5-7  (Kan bli de omvända siffrorna också)

Farsta - Värmdö 11-6
Mitt Tips: 11-4

Huddinge - Nykvarn  3-10  (vad hände?!)
Mitt tips: 7-4

Täby - SB Innebandy  5-7

Mitt Tips: 7-2

Duvbo - Hammarby 8-7
Mitt Tips: 5-6 (sd)

Järfälla - Warberg  2-6
Mit tips: 3-8

Pixbo - AIK  1-5
Mitt tips: 5-7

Balrog - Mullsjö  9-4
Mitt Tips: 5-4

Täby - Storvreta  8-6
Mitt Tips: 8-5

Jönköping - Dalen 2-6
Mitt tips: 3-7

Falun - Umeå  4-7
Mitt tips: 3-6

Helsingborg - Västerås   SPELAS IDA (MÅNDAG)
Nu blir jag förbannad på allvar! VARFÖR sänder man ALLTID Helsingborg!!!!! Och nu har man dessutom en ny älskling, västerås. Lägg ner nu för f*n tv4!!! Visa de andra lagen också, det här är ju bara larvigt. Pixbo - AIK, ett hett möte denna omgång. Usch vad jag är trött på Peter Perssons rosa pannband och hårdrockshår som fladdrar förbi tv-rutan.
Detta kan vara Västerås SISTA chans att hänga med och slåss om en plats i SSL även nästa säsong.
Matchen slutar väl oavgjort som vanligt i TV-matcherna. Hade det inte varit en TV-match så hade Helsingborg vunnit med 6-4.
Mitt Tips: 6-6 (bara för att det är tv-matchen)

Rätt vinnare: 9
Fel vinnare: 4

Kommentarer
Postat av: idah

asså vem är ens intresserad av innebandy ;)

2009-02-16 @ 22:26:50
URL: http://haffhaff.blogg.se/
Postat av: C

Bra tippat!

2009-02-17 @ 10:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0