Balrog - Storvreta 19.00 Tv4 sport

Åter igen är det måndag och dags för SSL-match på TV4 Sport.
I dagens match är det Balrog som tar emot Storvreta i vad som kommer bli en blek match. Balrog har sämst publiksiffra i hela SSL och det lär inte bli bättre av att man flyttar sina matcher så fort man spelar TV-match. Varför flyttar man till Täljehallen, i det här läget borde man nästan flytta matchen till kanske Finspång eller något bara för att locka mer publik.

Hur slutar matchen?
Ja ni, det här blir en svår tippad match. Storvreta BORDE vinna men med ett Balrog med självförtroende efter att vunnit mot Warberg i Sudden för inte så läge sen. Så jag tänker nog skippa stt tippa den här matchen. just för att den kan sluta hur som helst.. Men på förhand ser det ut som Storvretaseger, men en Balrogseger är långt ifrån omöjlig.
HOPPAS SJÄLVKLART ATT ANDRÉ FÅR SPELA IDAG!!!

Bilder från en match mellan Balrog och Jönköping i Täljehallen förra säsongen


Nu ska jag sätta mig sätta mig och heja på Anja Persson i Störtloppen från VM i Valdeser...
Kanske dags att få första målgången idag Anja!

Kommentarer
Postat av: Henke

Storvreta vinner.

Dom är i lite obalans o kommer ej underskatta Balrog, som så många andra lag gjort o sedan förlorat .

2009-02-09 @ 13:09:40
Postat av: Mackan

Vet inte riktigt, Med David Blomberg och Micke Karlsson åter igen tillbaka utan skador så kan dom vinna mot de flesta om Nieth i mål håller samma höga klass som han brukar.

2009-02-09 @ 13:18:13
URL: http://innebandyklubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0