Balrog - Warberg

Tycker det är lika kul varje gång när folk sitter och skriver att bloggen är helt världelös och att jag borde skaffa mig ett liv. Men det är inte jag som sitter och läser det jag skriver varje dag, det är ni som gör det och tycker ni inte om det så behöver ni inte gå in och läsa över huvudtaget.
Minns framförallt en person som var inne på bloggen kl. 16.15 på JULAFTON och skrev att jag borde skaffa mig ett liv. asg*

Hur som helst, idag så blir det till att besöka Botkyrkahallen för att se Semifinal 2 mellan Balrog - Warberg. Hoppas att Balrog kan stå upp mer än va de gjorde  senast, för att förlora med 8-1 i en semifinal är absolut inte roligt!

Fredrik Holtz gjorde succé i SSL iår och nu när man  åkte ur SSL med Mullsjö så valde han att skriva på för Uppsala-lage Storvreta.  INTRESSANT!
Något som också är intressant kring Storvreta är om dom ska kunna straffa AIK igen och gå ifrån till 2-0 i matcher eller om det blir 1-1.

Kommentarer
Postat av: UNDRANDE..

undra hur storvreta tänkte där?!, vem ska man peta? öhman,stenberg eller orredson?

2009-04-02 @ 15:07:11
Postat av: Anonym

Öhman o Kohonen lämnar för Schweiz, klart sedan i julas.

2009-04-02 @ 15:16:06
Postat av: p

oredsson blir ju petad om det är samma trupp som spelar nästa år

2009-04-02 @ 19:33:54
Postat av: ..

riktigt skitsnack att kohonen drar till schweiz, då man har en bekant som är riktigt nära vänn till mika

2009-04-02 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0