23timmar innebandy på två dagar!

Ännu en dag med Påsk Cupen 09 i Tullingehallen är till enda och nu är man lagom sliten faktist. Det har blivit en del timmar vid micken i sekitariatet där nere, men idag var det bara semifinaler i P95 och P94 sen bronsmatcher och finaler i samma klasser. Finns faktist en hel del killar som spelade idag som har lite lekstuga med vem som helst som dom mötte och det är alltid lika kul att se... Som i till exempelt i Salems P94, AIK's P94. Tullinges P95 och Åkersbergas P95.

Har totalt suttit 23timmar i hallen på två dagar, igår var det 14timmar och idag var det 9timmar.

Folk frågade mig om jag inte hade annat för mig om dagarna under påsken, men svaret är nej... Innebandyn är så kul och jag trivs med det! =) så är det bara...

Dock så måste jag ta upp en grej från gårdagens matcher i hallen, en kille som heter Anton "Hella" Hellström i Farstas P96 gjorde nog årets mål i innebandyvärlden. Han driver upp bollen runt mål och löper hemmåt längssargen och är jagad av två stycken motståndare. men när han är halvvägs upp mot egen planhalva så höjer han klubban och gör en JIHDE-KNACK från 10-12m och den far iväg i samma fart som ett slagskott upp i bortre krysset.
Alla vart helt förvånade och trodde att det bara var tur. MEN NEJ, nästa match han spealr gör han två sånna mål i bara farten för att testa igen... HELT SJUKT!!!!!
Snackade med han efter matchen och han sa att han var så arg för att inget funka så han ville bara få bollen mot mål, och så vart det så sjuk bra... haha. Skön lirare!



P95: 1, FBI Tullinge, 2, Åkersberga, 3, Älvsjö AIK
P94: 1, Täby IS, 2, Salems IF, 3, AIK

P95finalen avgjordes på straffar, hela straffläggningen kommer upp på bloggen senare....

Nu blir det lite film och chill ikväll...

Hare!

Kommentarer
Postat av: Greger

Mackan...va ska man säga mer än att du e en skön lirare som har många talanger mer än ditt skott från halva plan.

Tack för att du och din brorsa täckte upp för kaoset i HJ smeten

2009-04-11 @ 22:17:09
Postat av: Mackan

Det är inga problem Anders!.. Jag och brorsan tycker det är kul så, aa. =)

2009-04-12 @ 01:51:45
Postat av: Greger..eh.. Anders

Tjena Mac.

Vi har lite kvar av vårt sammarbete för denna säsong, jag har haft skitkul med dej och våra kids och det ska bli våldsamt roligt att avsluta med en cup tillsammans med våra grabbar och jag är jävligt nöjd att det blir av att vi åker till Finland (många var skeptiska när jag sa att vi skulle åka till Finland med 17 åringar)Håller på att dra upp lite riktlinjer inför nästa säsong, och det fastän jag inte vet riktigt om det blir en säsong till för min del, vet dock inte hur jag ska kunna vara utan omklädningsrummet och coachbänken, det finns väl kanske antabus för avvänjning från innebandy.

Finns det inte stavningskontroll på din blogg ;-)

2009-04-12 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0