Pinsamt

Förstår inte vad problemet ska vara. Att man orkar lägga ner så mycket extra tid på att håna eller förlöjliga en person, det är bara patetiskt. Snacka om att människan idag har för mycket tid över, fast det är ju klart, han/hon kanske inte har något liv.
Samma person som skapat bloggen som är till för att håna mig har skrivit en kommentar för någon månad sen där den tycker att jag inte har något liv och så vidare. Men vad bevisar det här, jo kanske  motsattsen... Kanske är han som inte har något liv som sitter och klipper in bilder och klistrar på paint bara för att jävlas. Vet inte riktigt, men är han / hon avundssjuk eller vad är det frågan om. OM den personen har något problem med mig så får den ta det personligen vilken dag som helst...

Vet att det kanske är larvigt, men perioden i mitt liv är inte den bästa och om den personen inte tar bort bloggen direkt så kommer den personen att polisanmälas.
That's it!

(Attans rabarber, eller hur?!)

Fast det är klart, får trotts allt mer publicitet vilket ger mer klirr i kassan, men frågan är om det är värt det...

Kommentarer
Postat av: mmm

ge fan i mackan

2009-05-03 @ 01:03:19
Postat av: tomas

ge fan i Marcus Magnusson

2009-05-03 @ 01:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0