Paus Snack nr.2 i SM Finalerna!

Då hade man lite fel, visserligen vart det lite mer mål i andra perioden, men det är förvånade att Falun gjort 2st. Fast hallå, det är innebandy och här kan vad som helst hända.
Ju mer andra perioden gick så ville jag verkligen bara byta kanal för att det var inte bra alltså, men sista 5minuterna var faktist helt okej.
Tror att Balrog lyfter sig nu faktist, och den här gången så rycker man på allvar. Trist för matchen, men kul för Balrog.

Sitter just nu med ett gäng grabbar och disskuterar litegranna kring Warberg - AIK..
Ska bubblorna i golvet förstöra spelet under herrfinalerna? Nej, det tror jag inte... ser värre ut än vad det är skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: tessan

ska man se spelmässigt så tycker jag att Falun spelar bättre än vad Balrog gör.



Angående golvet så är det stora bubblor i mitten. Riktigt dåligt.

2009-04-18 @ 14:15:06
URL: http://www.allthanderhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0