Intervjun med R. Sundstedt på G!

Vet att jag utlovat en intervju med Rasmus Sundstedt, och den är pågång.
Har pratat med honom igår och under denna dag och jag skall få min intervju så fort som möjligt. Han har mycket att tänka på just nu så det kommer... Håll er till tåls =)


Imorgon är det SM-FINALER och oj vad jag längtar! kan inte beskriva hur jag känner när det börjar vankas SM-Finaler, det är helt underbart!

Igår så var det några spelare från SSL och provtränade med FBI Tullinge och även spelare med Elit-erfarenhet av högstakvalitée! Tänker som vanligt inte gå in på detaljer men om dessa spelare skulle signa för FBI Tullinge så OJJJJ vilket lag man kommer få.
En förvarning till er alla som kommer ha Tullinge i serien nästa säsong om värvningarna går i hamn... Det kommer att gå så fort och det kommer vara så hårt!

LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0