Hej igen!!

Så, nu har jag fått nån dag med massor av annat så nu ska jag försöka skriva någonting igen. För att det har kommit fram lite saker nu som man inte kunde tro...

Svenska Mästarna har röstat fram sin "årets bästa spelare i AIK", och det vart landslagets småläning, Karl Johan Nilsson. Dock är detta lite konstigt, varför gav man inte detta pris till Fredrik Djurling som vart ÅRETS SVENSKA INNEBANDYSPELARE, tycker det är lite konstigt. Men men, fanns nog en vettig motivering.

Mathias "Bult" Larsson slutar (igen) med innebandy, hur kommer detta att se ut nu nere i warberg då man tappar en av sina bästa backar. Hoppas Kimmo kan axla manteln som han som skall bära laget bakifrån.

Vet inte om ni som jag redan längtar till nästa säsong, visserligen ska jag till Finland först sen till Falun så lär bli inte mycket tid över i Maj, men det blir kul... Fast vill börja seriespelet redan nu.
Fast ska bli riktigt skönt att köra försäsong igen, ska bli riktigt skönt faktist!!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Nu när så många ledande ib-bloggare lagt skrivandet på hyllan så framstår du alltmer som en av de ledande bloggarna. Kul! Kör på och jag ser fram emot mycket intressant läsning.

2009-04-23 @ 08:13:52
Postat av: Anonym

Ska du försöka ta en plats i FBI i år eller?

2009-04-23 @ 08:17:12
Postat av: NH

Karl-Johan är skåning.

2009-04-23 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0