96or och 97a som regerade + SM

Kom nyss hem från Tullingehallen och det har varit en oerhört lååååång långfredag. Var på plats i Tullingehallen 08.00 och kom hem nyss det var ungeför 14timmar som jag var i hallen idag. Satt och var speaker i FBI Påsk Cupen 2009 och valde ut matchens lirare och liknande saker. Det var faktist riktigt roligt stundtals och man fick se en hel del heta spelare i åldrarna 94or och 96 och 97!

Hela dagen slutade med att det vart final mellan Salems P96 och Skogås P96. I finalen var det faktist inget att snacka om, 7-2 seger för salem och den stora Salemklacken var helglada över framgången.
P96 klassen
1. Salems IF
2. Skogås Trångsund
3. Farsta IBK
4. Trosa Edanö


Eftersom att jag inte fick någon ersättare till speakern så kunde jag tyvärr inte pka till Botkyrkahallen och se Balrog ta emot Warberg. Men Warberg vann och får nu möta AIK igen i SM finalen i Globen. AIK tar detta iår, skulle vara så skönt!

Ska försöka få några intervjuer idag från SM-Semifinalerna... Lägger upp dom så fort jag kan!

Mackan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Grymt bra sek idag ,bra val av matchens lirare. Spezieellt mannen med micken var kanon!!!

/Salem

2009-04-11 @ 00:04:01
Postat av: Anonym

MACKAN!!!! DIN KLACK DÅ !!

2009-04-11 @ 10:27:40
Postat av: Rasmus

Filmning av Hasselström så det bara sjunger om det! Dock ändå fult gjort av Lydecker...

2009-04-11 @ 12:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0