HUE Match

Idag spelade jag min näst sista match med Tullinge. Detta var i Herrar utveckling Elit serien... Vi ställde upp med 9 utespelare och 4 av dom var från P-92laget och sen målvakten var 92a. Sen var det jag, Classe, Fille, Danne och Brorsan.
Vi spelade borta mot Sollentunas herrlag och vi orkade inte med hela matchen. Jag själv har varit sjuk i en vecka och kände att jag verkligen inte orkade med hela matchen som forward så jag gick ner som back där jag är som hemma. Men där nere spelade jag non stop och fick spela smart.
V i låg under med 5-4 när det var 5min kvar men förlorade med 7-4 tillslut.
Imorgon spelar jag min sista match med Tullinge, A-lags match mot Täby i Tibblehallen.

Våra mål i dagens match:  
Mackan (Jag) . Ass: Viktor
Mackan (Jag) . Ass: Fille
Fille                 . Ass: Mackan (Jag)
Danne            . Ass: Fille

Här är en del bilder från en skit match i en skit hall...

   
   
   
  

// Mackan


Kommentarer
Postat av: Therese

vart ska du gå någostans då??? för jag kan inte tänka mig att du lägger av med innebandy helt.???

2008-09-29 @ 20:36:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Livstanken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0