MK B/S

Vet inte, kanske är jag som överreagerar ordentligt. Fast visst fan är det inte bara jag som tycker Micke Karlsson i Balrog är en av SSL's mest överskattade spelare. Förstår mig inte på "magget" som betygsätter han med 4or på löpande band och att han blir utvald till matchens lirare varje hemmamatch.
Visst han gör poäng, men han slår bort 90%av alla bollar han slår ifrån sig eller så ska han försöka dribbla förbi 3pers och sedan gnälla för att han inte får frislag.
Jag har sett två hemma matcher denna säsong för balrog och han har varit exakt likadan båda matcherna.!!! Blir så sjukt irriterad!!!!!
Ibland släpper han bollen enkelt och då får Balrig tryck på motståndarna, men annars är det hawaii för han vill alltid hitta den avgörande passen och vipps så är det kontring 3mot2 eller 3mot 1.. Sen kan ha få fram den någon gång ibland och då blir han hyllad till skyn... PINSAMT VAR ORDET!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikael Karlsson

om du vågar så utmanar jag dig i 1 mot 1, först till 10 mål vinner. Du kan få leda med 5-0 om du vill! Fast att använda dig som någon slags referensram att man inte är överskattad kanske inte är värt något!?

2008-10-20 @ 20:41:53
Postat av: Mackan

Om du läser förra inlägget från Helsingborgsmatchen så står att jag tycker att du är grym, MEN varför kan man inte släppa bollen oftare?? Det är frågan! Skulle du görs det så skulle du va given i VM laget... Bara min åsikt...



Sen att du är bättre än mig, INGEN SNACK OM SAKEN!

2008-10-20 @ 21:11:28
Postat av: Tobbe

åj mackan vad jag håller med dig ! har sett 3 matcher nu och jag som du tycker det också !

2008-10-22 @ 19:36:33
Postat av: Tobbe

åj mackan vad jag håller med dig ! har sett 3 matcher nu och jag som du tycker det också !

2008-10-22 @ 19:37:38
Postat av: Anonym

ojoj vad jag inte håller med mackan;) och föresten mackan nyss säger du att micke suger och när han plötsligt går till attack så blir du skraj och ändrar åsikt helt... stå för dina åsikter istället för att ¨låta andra styra dig

2008-10-24 @ 13:54:07
Postat av: Mackan

Som jag säger, läs första inlägget om Micke Karlsson så ser du att jag skrivit att han är duktig när han väl släpper bollen enkelt. Men hur ofta gör han det???..

Jag står för varje ord jag säger i bloggen, annars skulle jag inte skriva det!

2008-10-26 @ 00:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0