Bloggaren Jihde

Skrev för ett antal inlägg sedan
att man måste sluta skjuta upp en spelare till skyn när det gäller reklamblad och annat. Det var Niklas Jihde som jag hade nämnt som en sådan profil som blir upplyft för han är Sveriges bästa innebandyspelare genom tiderna. Jag tycker att han är en enormt duktig spelare fortfarande men tappat den sista glöden senaste säsongen. Men som han var i EC-finalen så får han gärna hyllas fortfarande. Han var riktigt bra och visade vägen när det gick trögt, en spelare som är given som lagkapten i landslaget.
Men som jag sa förut bör man få fram fler spelare som nämns. Annars kommer inte innebandyn bli större om man bara förknippar sporten med en spelare.


Hur som helst, satt och läste Jihdes blogg idag. Han har tydligen drabbats av "dagissjukan" men matchen imorgon mot Jönköping skall inte vara ifarozonen. Tänkte ev bege mig till Solnahallen imorgon för att se K-J Nilsson spela mot sitt förra lag med förhoppning om att Gillek ska leverera på samma manér som förra året men att AIK vinner tillslut. Och varför inte Jihde som får avgöra 19.57. =)
I Jihdes blogg beskriver han sin vardag med sin innebandy i fokus och hur livet utformas av det. Riktigt roligt att läsa den och rekomenderar andra innebandynördar att också ta en titt då och då. Lägg den som favorit på startsidan så blir allt fränt!

Förhoppningsvis så kanske Jihde och andra stjärnor läser denna blogg till och från med =)
// Mackan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0