Bruce Springsteen

Fan va veckorna går segt! Jag vill att det blir augusti så vi börjar köra inomhus igen! Har varit utan innebandyn nu i en vecka och det är  fan alldeles för länge!
Innebandyn är livet och jag komme kliva ner och lira lite för mig själv imorgon eller ikväll,,,

-----

Helgen kommer bli grym! Runt  06.00 åker jag ner till Götet för att se Bruce Springsteen på Ullevi. deet är 5år sen han va på ullevi senast och den här gången är jag 5år äldre och ett antal centimeter lägre så man ser något i folkmassan!
Senast var man inte så lång så man fick så och hoppa som ett djur!


Konserterna med Springsteen i globen är grymt bra, men en konsert på Ullevi med Springsteen är obeskrivligt!


   
   

// Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0