Vilka talanger ska man hålla ett öga på under storvreta cupen?

Så, nu var julstöket avklarat och nu beger vi oss snart till Storvreta med våra Juniorer-B... Ska bli riktigt intressant att se hur mina P92 grabbar står sig i HJ18 serien och hur jag själv kommer agera i båset. Vet där emot att det kommer bli riktigt roligt där uppe hur som helst och det är det viktigaste!
Har alla haft en bra jul?

Jag har flängt runt en hel del under Julafton kan man säga.
Först vaknade man upp och käkade frukost och delade ut julklappar hemma med farsan, sen begav jag och min bror oss iväg till morsan och käkade lunch och delade ut ännu mer julklappar. Därefter begav vi oss vidare till pappas-tjejs släkt där vi käkade traditionellt Julbord och delade ut ännu mer julklappar. När klockan närmade sig halv 11 så tog jag en taxi hem till tjejen och delade ut julklappar där och myste hela resterande julaftonen.
Detta innebar att jag inte kunnat skriva på länge för att det krävdes mycket planering kring detta. Men nu är jag dock tillbaka, men ändast till fredag kvällen, har inte bestämmt mig för om laptopen ska med till storvreta eller ej, men det lutar åt att den gör det och det blir då bloggande efter varje match vi spelar och förhoppningsvis om en del roliga matcher där uppe.

Jag kommer inte bara coacha där uppe utan Scouta lag och spelare, vilket kommer bli intressant. Nu återstår det bara att se om jag hittar någon framtida stjärna där uppe i åldrarna 91-92-93...

Några tips på talanger att hålla ett extra öga på`? skriv gärna namn, nummer och lag om ni vet det..
// Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0