HJ DM Introt

Beklagar dåliga video upptagningen, men bättre än ingenting!

// Mackan #26

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia M

Hej gubben! Vilken match! Vilken insats! Av hela laget. Nerverna satt utanpå kroppen och jag fick leta efter hjärtmedicinen. Men hjälpen kom när du satt bollen i kassen strax innan slutsignalen. TACK!! Bilder jag det har jag massor av. Kommer maila dem till dig snart!!
Lycka till i semin! Kramar från mamma

2007-11-19 @ 11:37:45
Postat av: Thomas S

Mackan,

jag har också filmat introt samt straffläggningen. Till vilken mailadress vill du ha det skickat?

2007-11-19 @ 18:26:45
Postat av: Jocke m

Till Thomas, fredrik har mackans mail adress.. det e bara fråga han :-)

2007-11-19 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0