Ord mot ord

Fick en kommentar som nämnde att det var lågt att sätta betyg på lagets spelare i Semifinalen. Vart är det lågt någonstanns egentligen, har du sett vad för betyg man delade ut. 3st fick 2or, 2st fick 4or och resten 3or.  
1: Dålig
2: Okej
3: Bra
4: Mycket bra
5: Obeskrivligt bra


Det hade varit omoraliskt att sätta mig själv på en 5a och resten på en 2a och 3a men i det här fallet satte jag det jag tyckte spelare var värda och då var jag en av de 3 som fick betyg 2.
Sen innan jag skrev det där med betyg så hörde jag mig om kring bland några i laget om de tyckte detvar dåligt eller okej och de jag pratade med tyckte det var en bra idée så nej, det är inte lågt.

Sen var det någon annan som sa: Palla leka innebadymagazinet...  haha, vad är det med dig. Bara man betyg sätter spelare så är det innebandymagazinet's grej, eller hur?

Och du som tyckte att jag borde lägga ner bloggen, sluta läs den om den är så jävla dålig. Inte mitt problem att du inte gillar den, men det finns tydligen folk som uppskattar att läsa det jag skriver och om du inte är en av dom så behöver du inte läsa.

// Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0