Freebandy vs Fri-dans @ REA

Någon som såg på REA igår på svt, HAHA, David Carlsson är fan kung alltså. REA's testare var ute och testade lite udda sporter och Freebandy var en av de tre sporterna. David Carlsson är en gammal klasskompis och han spelade innebandy i samma lag som mig i en säsong eller något sånt. Igår var han på tv med sina Freebandy homies och stylade inne i kungsträdgården.
Det mest pinsamma är att Freebandy fick en 4a i betyg av 5. Inte för att det inte var ett bra betyg utan för att de fick samma betyg som FRI-Dans. Alltså jag har aldrig sett något fånigare än vad jag såg igår när en dam på 60+ dansade någon dans som fick Poppin och hiphop att se ut som tryckare. HAHA, garva ihjäl mig alltså! Tycker REA ungarna att det var värt samma som Freebandy så är det fan illa, tanten måste ha mutat dom eller något.

Men men, ett gott skratt förlänger livet som sagt och de som sett FRI-Dans någon gång måste ha förlängt sitt liv med minst en vecka.

// Mackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0