Dagen efter uttåget

Så här dagen efter den vansinnigt tunga förlusten i HJ-DM Semifinalen mot Älvsjö AIK känns allt exakt lika tungt som igår efter 6-3 bollen rullades in i öppen kasse. Inte fan trodde jag att vi skulle förlora våran första Juniormatch efter halva säsongen i en DM Semifinal. Visst det är bra att vara obesegrade en halv säsong och gå till en semifinal i dm men fan att vi skulle förlora sista matchen under 2007! Fast vi har ju en a-lagstunering kvar att spela men det är inte juniorerna.

Hur mycket har jag sovit i natt? ja ni, det har inte blivit mycket till sömn, det har blivit mest grubblande ord i mitt huvud till mig själv och till allt som inte stämde under matchen för vårat lag och dommarna. Men så här dagen efter så inser man lite att vi inte var så dåliga iaf utan det e 4invuduella misstad som förstör matchen och jag står för 3av dom. Fast enligt mig är det "bara" två som är mina men säger coach en sak så är det väl så.

Träning idag igen och det blir väl en plojjträning där vi bara leker av den för att komma på bättre tankar inför nästa del av säsongen då vi kan få tidig revansch mot detta Älvsjö i WinterGames!  REDAN SUGEN PÅ ATT GE TEBAX !!!!!!


// Mackan #26


Kommentarer
Postat av: Anonym

"4invuduella misstad som förstör matchen och jag står för 3av dom."
Var du distraherad?

2007-12-20 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0